Laatste alarmering:
Datum gisteren Tijd 22:40:55 (inci-01) Brandgerucht Meiboomsplein Gramsbergen 042333 Prio Middel Eenheid | Brandweer Hardenberg (Gramsbergen) (Blusploeg...
zondag 21 januari 2018

VRIJDAG 18|08

Bewoner appartement Hardenberg naar ziekenhuis na inademen rook

De rook was ontstaan door een vergeten pannetje op het vuur

HARDENBERG – In een appartementen gebouw aan de Burgemeester Schuitestraat in Hardenberg is vrijdag aan het eind van de middag rookontwikkeling ontstaan. Dit kwam doordat een pannetje was drooggekookt.

 

De brandweer was snel aanwezig om erger te voorkomen. De bewoner kreeg te veel rook binnen en werd per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.

Foto's
1/1
Locatie
Video's